Гарантія на дитячі товари та іграшки
У відповідності з законодавством України та Відповідно до Закону "Про Захист прав споживачів" Ви маєте право повернути/обміняти товар (дитячі іграшки або товари) тільки в таких випадках:
- Протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або іншими причинами. У такій ситуації повернення/обмін товару відбувається при збереженні товарного вигляду. Це означає - збереження всіх пломб, ярликів, споживчих властивостей, наявність товарного чека і товар не був у використанні. (Ст 9. п. 1)
- Протягом усього гарантійного терміну товару, якщо товар виявився істотний недолік, офіційно підтверджений сервісним центром. У цьому випадку Вам необхідно надати нам акт сервісного центру з мокрою печаткою, в якому вказано, що даний недолік є істотним.
Розглянемо більш детально ситуацію, коли товар не має недоліків, і просто вам не підійшов за формою, кольором, габаритами, фасоном, розміром;
Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст. 9 ЗУ "ПРО захист прав споживачів" можлива тільки при дотриманні таких умов, про які вже згадувалося:
1) з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня купівлі;
2) товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався);
3) збережено товарний вигляд, споживчі якості товару (включаючи товарний вид упаковки);
4) є пломби, ярлики, товарний чек.
Згідно закону, це правило не поширюється на предмети особистої гігієни, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, перо-пухові вироби, дитячі м'які та надувні іграшки і т. д.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахуванням вартості, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
При поверненні грошей на товар розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві у день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Вам буде відмовлено у заміні товару на новий (повернення грошей), якщо:
1) з моменту покупки товару, не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
2) товар, що не має істотних недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
3) при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту,) або порушено інші умови гарантійного обслуговування ( механічні пошкодження та ін);
4) відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.
У разі обміну та повернення товару належної якості Ви оплачуєте витрати на доставку товару. Співробітники Служби Доставки магазину не мають повноважень здійснювати заміну товару (повернення грошей), а також вирішувати інші питання, пов'язані з цим.
- Протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або іншими причинами. У такій ситуації повернення/обмін товару відбувається при збереженні товарного вигляду. Це означає - збереження всіх пломб, ярликів, споживчих властивостей, наявність товарного чека і товар не був у використанні. (Ст 9. п. 1)
- Протягом усього гарантійного терміну товару, якщо товар виявився істотний недолік, офіційно підтверджений сервісним центром. У цьому випадку Вам необхідно надати нам акт сервісного центру з мокрою печаткою, в якому вказано, що даний недолік є істотним.
Розглянемо більш детально ситуацію, коли товар не має недоліків, і просто вам не підійшов за формою, кольором, габаритами, фасоном, розміром;
Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст. 9 ЗУ "ПРО захист прав споживачів" можлива тільки при дотриманні таких умов, про які вже згадувалося:
1) з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня купівлі;
2) товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався);
3) збережено товарний вигляд, споживчі якості товару (включаючи товарний вид упаковки);
4) є пломби, ярлики, товарний чек.
Згідно закону, це правило не поширюється на предмети особистої гігієни, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, перо-пухові вироби, дитячі м'які та надувні іграшки і т. д.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахуванням вартості, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
При поверненні грошей на товар розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві у день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Вам буде відмовлено у заміні товару на новий (повернення грошей), якщо:
1) з моменту покупки товару, не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
2) товар, що не має істотних недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
3) при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту,) або порушено інші умови гарантійного обслуговування ( механічні пошкодження та ін);
4) відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.
У разі обміну та повернення товару належної якості Ви оплачуєте витрати на доставку товару. Співробітники Служби Доставки магазину не мають повноважень здійснювати заміну товару (повернення грошей), а також вирішувати інші питання, пов'язані з цим.
Інші статті